Thursday, November 02, 2006

Lost in translation.


Hier en daar zullen er waarschijnlijk mensen van hunnen stoel vallen, maar ooit was ik in opleiding om leerkracht te worden. Jaja, regent Engels - Nederlands - N.C.Zedenleer. Dus ik ken een beetje Engels, spreek alle dagen Frans en Nederlands op mijn werk en ken drie woorden Duits, twee woorden Spaans en een lettergreep Italiaans. Ik vind het dan ook grappig om deze woorden slecht te vertalen. Maar dat ben ik. Om het een beetje deftig te houden heb ik de uitdrukking "Fuck that shit" niet getekend zoals ik ze begrijp, maar deze. Dank u.

2 comments:

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahahaha!!!! Een erg goeie. Great!! Vooral de slak is onweerstaanbaar. Keep this up!

Lebbercherrie said...

Thanks mate. Had ook veel plezier tijdens het tekenen. Heb duidelijk ook het lettertype gevonden: Comic sans nogiets.

De Japanner gisteren was zéér lekker, maar een beetje weinig. Ze zijn ook zo klein he.

En het is waar, ze kunnen geen "Nee" zeggen. Kathleen vroeg of we mochten roken, en de selveuse zei zeel nelveus "Solly". Glappig.