Friday, November 24, 2006

Links of Rechts

Rechts op de pagina ziet u mijn links. Ik heb er eens grote kuis in gehouden. Joecartoon en Deep Fried gaan eruit. Waarom? Joe Cartoon is tegelijkertijd immens grappig, maar de mens is ook immens lui, en ik heb al in zeker twee jaar bijna niks nieuws aan content gezien op zijn site. Deep Fried, de enige online-cartoon die ik zo goed vond dat ik ze in papieren versie uit de States heb laten overkomen, legt het bijltje erbij neer. No more free content, en de tekenaar (Jason Yungbluth) heeft eigenlijk gelijk, en ons allemaal gratis en voor niks jarenlang verwend met online-publicaties. Tijd dat hij er iets aan begint te verdienen. Nieuw is RetroCrush. Alhoewel het niets te maken heeft met cartoons, vond ik hem gewoonweg onweerstaanbaar. Indien u nog suggesties heeft voor de links, laat ze me weten.

Groetjes, uw sekteleider.

No comments: