Monday, January 29, 2007

Bezinning

Zet jullie allemaal in een cirkel en houd elkaars handen vast; we gaan het hebben over onze gevoelens.

Fuck off!

Neen, gasten, efkes serieus nu. Zoals jullie vast gemerkt hebben, lag mijne site er hier een tijdje heel stillekes bij. Door onvoorziene omstandigheden was ik genoodzaakt om me met mijn huishouden bezig te houden ipv met jullie. Ik weet dat jullie dat begrijpen.

Nu, het is echt heel tof om voor jullie te tekenen en te bloggen en wat weet ik allemaal, maar ik zal het toch een beetje kalmer aan moeten doen. Zo'n cartoon maakt zich niet vanzelf, en ik moet het dan ook nog eens doen tussen de soep en de patatten. Het is niet ongewoon dat ik mijn pc opzet, vijf minuutjes werk, weggeroepen word door mijn vaderlijke plicht en 's avonds om negen uur doodmoe de pc terug uitzet zonder eraan verder gewerkt te hebben. Dat was de gewone gang van zaken. Vanaf vandaag komt daar ook nog eens verbouwen, verhuizen en installeren bij. Ook heb ik soms eens een off-periode, waarbij er creatief niet veel vloeit. Dan moet ik teruggrijpen naar mijn oude ideënboekjes, maar die zijn ook bijna uitgeput.

Duuus, om een lang verhaal kort te maken, het zal in het beste geval vanaf nu een cartoon per week worden. Of dit ooit terug gaat opgevoerd worden naar twee a drie per week, zal er een beetje vanaf hangen.

Bekijk het op deze manier: een hele week werken aan 1 cartoon ipv een stuk of drie kan alleen maar betekenen dat ik er langer aan zal kunnen werken en dat kan hem alleen maar ten goede komen.

Indien er echter fans zijn die willen komen kuisen, strijken en koken zodat ik kan verder cartoonen, email mij op lebbercherrie@hotmail.com.

Uw webmaster (rrrrrrrr, master, rrrrrrrrrr)

7 comments:

Anonymous said...

laten we dan hopen de de kwaliteit erop vooruit zal gaan. ik mag dat zeggen,ik kan snel lopen

Lebbercherrie said...

Hardy-har-har! ;-)

Occy said...

Alle begrip an' respec'! - en daarbij: alle dingen die écht de moeite waard zijn verschijnen wekelijks - kijk maar naar de zaterdagkrant...

Lebbercherrie said...

Dank u Occy. Of de maandagkrant. Duurt ook telkens een week. Of een nieuwe aflevering van Top Gear. Of mijn wekelijkse café-avond. Mmm, ik geloof dat je gelijk hebt.

Zimbob said...

I was hoping for a humble '..of de Zimbob cartoons...". Ik zal het maar stellen met de zaterdagkrant.
Groot gelijk Lebber. Ik ken diezelfde werkdruk en andere dingens te doen, en kheb dan niet eens twee klein mannen gelijk gij. Respect en tot posts. kijk er al naar uit.
Wanneer wanneer wanneer wanneer wanneer WANNEEHEEERRRRR ????????????

Anonymous said...

Zeg ,over die café-avond,mag ik daar nog mee morgen? of ben ik nu een persona non grata?

Lebbercherrie said...

@ Zimbob; you're right, maar met uw Chatter-box kijk ik al uit naar het occasionele gezever.

@Sven; aangezien ge de term 'persona non grata' bijgeleerd hebt, moogt ge nog mee.