Monday, January 15, 2007

Benut u uw neus wel volledig?


Jarenlang heb ik geneuspeuterd en ik dacht dat ik mijn neus wel kende. Het is pas sinds een jaar of twee dat ik ongekende dieptes heb ontdekt waar enorme snot-stalagtieten hingen. De meeste mensen brengen de vinger met de nagel wég van het gezicht, of wanneer u met uw linkerhand peutert, met de nagel naar links in. Wanneer u echter uw vinger met de nagel naar het gezicht toe inbrengt en naar voren plooit, ontdekt u echter een extra ruimte. Indien u geluk hebt kan dit nieuwe ongekende hopen korst opleveren. De sleutel tot nieuwe ruimtes in uw neus te ontdekken hangt niet af van de diepte (gevaarlijk!) maar de hoek en houding van uw vinger. Wees wel voorbereid op een lichte verslaving. Het neuspeuteren zal u weer zo leuk lijken als toen u zes jaar oud was. Houd ook steeds een zakdoek bij de hand, je weet maar nooit wat je eruit haalt. Kent u technieken waar u trots op bent, edoch u durfde ze niet naar buiten te brengen; dit is uw kans! Ervaringen, ja zelfs uitzonderlijke vondsten zijn steeds welkom. Foto's mogen ook, maar u dient ze naar me op te sturen, en dan zal ik beslissen of ze de moeite waard zijn. Een fijne peuternamiddag verder!

8 comments:

Anonymous said...

Schat toch waar blijf je het allemaal halen maar daar ken ik zelf het antwoord al op: uit de punica oase namelijk. Daarom is ons huwelijk nog geen moment saai of vervelend geweest, ik bof toch maar met zo een geweldige, vindingrijke en artistieke man.

Lebbercherrie said...

Oooh, nu begin ik te blozen, ze. Ik bof en bef ook maar met zo'n lieve begrijpende intelligente en sexy vrouw. Poepen?

Anonymous said...

hebt ge uw S-plek al gevonden. Leuk hoor iets zoals de G-plek maar dan in je neus. Gegarandeerd een snot-orgasme.
Maar eerst alle zakdoeken wassen en strijken strijken

Lebbercherrie said...

Eeeeuw! En waar exact zou die S-plek dan liggen? Voorbij het neusbeentje?

Zimbob said...

Ik weet dat 'den daddy' alleszins goed heeft gepeuterd. De keutel heeft het zelfs geschopt tot blogbeheerder en bibliothecarisken. Als dat genen booger is...

Lebbercherrie said...

Bwo, bibliothekarisken by langen arm en blogbeheerder by eigen benoeming, he Vinzken. Maar akkoord, het zijn twee ferme boogers, me and my sister...

Anonymous said...

Maar wat iedereen vergeet bij het neuspulken.......waar blijven we met de neuspeuk? wegschieten? Niet aan te raden onder het rijden met de wagen,kwestie van uw munitie niet in andermans wagen te belanden(zelfs meegemaakt)
Ikzelf hou het liever bij het handmatig verwijderen van neusharen, hoe een haartje toch zo een pijnscheut kan teweegbrengen hé. Misschien de volgende foltermethoden van al kaieetda?

Lebbercherrie said...

Heb wel de ervaring dat zo'n neushaartje uittrekken een niesbui opwekt.

Heb ooit eens een bolletje dat op een Prince-koeken balpen paste losgevezen en met de schroefdraar naar beneden in mijn neus geschoven, om als goocheltruc, nadien de pen in te brengen vast te schroeven, en dan TADAA er uit te trekken.

Vijf maal herhalen, en inderdaad, bolletje zat vast. Heb uiteindelijk het bolletje moeten uitsnuiten.

Zat in de studie op de lagere school, waar totale stilte moest heersen. Ahem. Dat ging toen even mis. Een hele zaal jongetjes die aan het schaterlachen zijn, terwijl er enen met ne stylo wanhopig in zijn neus zit te wroeten en weigert te zeggen wat er scheelt.