Monday, August 06, 2007

Meanwhile, in a shop downtown...


Holy Shit! Heb ik vandaag een slag geslagen in de stripwinkel! Kan jullie nog niet teveel vertellen, want er hoort een zeer leuke foto bij, en voorlopig krijg ik die nog niet online (wegens ontbrekende hardware, en yadayadayadayada), maar ben er zo over opgewonden dat ik er haast niet over kan zwijgen. Was de winkel nog maar net uit, of ik had al een sms naar Zimbob gestuurd (ja, wij zien elkaar buiten het internet, en neen, ge moogt niet mee), maar die zal dus efkes moeten helpen de verassing te bewaren. Om het even te beschrijven, ik voelde me even Vincent Vega die het koffertje van Marsellus Wallace heeft opengeklikt.


JULES : We happy?

No answer from the transfixed Vincent.

JULES : Vincent!

Vincent looks up at Jules.

JULES : We happy?

Closing the case.

VINCENT : We're happy.

No comments: