Sunday, June 17, 2007

Barbie op het verkeerde pad


Soms creëert de cartoon zichzelf, dan zit je wat te droedelen, en voor je het weet, tadaa! Het logo was het moeilijkste, maar niet iets wat met een geïmproviseerde lichtbak niet op te lossen viel. Dacht er ook nog pooier Ken bij te tekenen, maar dat werkte niet zo goed. Ken is bijlange niet zo'n icoon als Barbie. Vroeger gijzelde ik met mijn GI-Joes mijn zus haar Barbies. Sorry An. :-)
Translation: New in shops: heroïnehooker Barbie. Speaks 4 sentences:
*Wanna blowjob, honey?
*I want a fucking hit!
*Don't hit me in the face honey, think of the customers!
*Ïn the ass will cost you more.
With real working syringe!

19 comments:

Zimbob said...

Proest! Helemaal Lebbercherrie. Ik bedoel niet van die hero he... Maar die netkousen. Ik bedoel die botjes... euh... neen... het idee. euh... Laat maar.

Lache.

wanna blowjob...hihihi

Lebbercherrie said...

Thanks, knew you would appreciate. Hoeren, da's altijd raak!

Zimbob said...

Trouwens... lees ik dat goed? G.I.Joe's? En dan mij uitlachen met mijn star wars action figures? Tssk tssk. 'Cobra' is niets vergeleken met 'the Emperor'.
En Leia in haar gouden bikini...

Lebbercherrie said...

GI Joe in België= jaren 80

Star Wars = seventies.

Face it; you're old! :-)

(En ik héb het gewoonweg niet meer, sommige anderen daarentegen)

Occy said...

Ik heb Freud ...

(**het vallen van Barbie's naald in een verlaten hangar**)

Lebbercherrie said...

En ik heb lekker Wittgenstein, en gij niet, en mijne papa is polis en diene gaat u komen pakken, en alles waddagezegtzeddezelf, want mijn mama heeft dat gezegd.


Vraag: Als een man, alleen in een verlaten bos, een stelling poneert en er is kilometers in de omtrek geen vrouw om hem tegen te spreken, is hij dan nog altijd fout?

Anonymous said...

Ik vindt dat onze lebber toch een beetje een royal-minded type is.
kijk maar eens naar de snit van deze 'dame' helemaal Fabiola.Alhoewel Fabiola met netkousen en van waar had ze dan die heroine? Weet den lebber misschien iets over de koninklijke familie? hebben ze een hofdealer?

Lebbercherrie said...

Misschien verbouwen ze dat wel in de koninklijke serres?

Occy said...

Hangt er van af of die man binnen de tien jaar een vrouw ontmoeten zal. Niet alleen werkt hun tegenspreken met terugwerkende kracht, ook zal de man onwillekeurig haantjesgedrag vertonen en zichzelf zodoende herhaaldelijk tegenspreken.

Zimbob said...

Ik vind dat ook. Daarom dat ik dat niet vind.

Anonymous said...

IK ZIJN EEN BEETJE MIJN KLUTS KWIJT! Over wat hebben jullie het hier?

Lebbercherrie said...

mijn comment voor de jouwe, die vraag over een man in het bos.

Anonymous said...

Dat is niet waar!

Anonymous said...

Zei ik dat dan?

Anonymous said...

Zwijgt en moeidunie!

vanishingword said...

Is the tourniquet extra?

Lebbercherrie said...

Free and without charge. You can get the extension collector packs with special celebrity tourniquets, but they are expensive. There's the Kurt Cobain And Courtney Love edition, the Sid Vicious pack, the Janis Joplin and the Genuine Replica of the tourniquet used by Kate Moss, helping Pete Doherty out. In preparation is the Lindsey Lohan tourniquet, 'cause it's just a matter of time.

Ann Timmermans said...

Ik hoop alleen maar dat er iemand tegen spreekt...
behalve als hij na 10 jaar geen tanden poetsen en zijn achterste nooit afvegen té enthousiast komt aanlopen.

Lebbercherrie said...

?huh? Nu ben ik écht niet mee, hoor, Lady B.