Wednesday, October 11, 2006

Snelle scan van een snelle schets


Aangezien ik niet altijd evenveel tijd heb om jullie te verwennen met geheel ingekleurde cartoons, voeg ik er af en toe een "ruwe" aan toe. Misschien dat ik ze ooit wel eens inkleur, maar dat zal niet voor morgen zijn. Bon, deze legt zichzelf eigenlijk uit. Vaak heb je als tekenaar problemen om iets op papier te zetten dat de beelden in je hoofd benadert. In mijn hoofd teken ik even exact en prachtig als Leonardo Da Vinci, in het echt...Mja, je ziet het he. Bon. Volgende week misschien een vettiger mopje. 't Is lang geleden.

2 comments:

Anonymous said...

Ik ken dat plobreem. Maar laat dat nu juist de uitdaging zijn. de moeilijker, de interessanter. De grootste vijand is niet zozeer de moeilijkheidsgraad (ook wel hoor), maar het gebrek aan tijd. En ik denk dat we daar allebei wel van kunnen meespreken. Ik heb me nu voorgenomen om minstens 1 cartoon per week te publishen, bij wijze van deadline, maar ik merk nu al wat een labeur dat is...
Beste Wimmetje, we zijn gek. Maar blijf ze maar uitgeven! I'm your biggest fan (op uw vrouwtje na waarschijnlijk)
Much lurv and restepc.

Ali Z

Lebbercherrie said...

Hey Zimbob,

dank u, dank u. Inderdaad, tijd is ook een factor. En we zijn inderdaad gek dat we dit allemaal doen, maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.