Monday, September 18, 2006

Phucking Photoshop

Het was de bedoeling van mij om vandaag een voor en na cartoon te laten zien. Voordat ik ze door Fotoshop gehaald heb, en nadien. Welleeuh, laat ons zeggen dat ik een hele avond met Fotoshop in de weer ben geweest, en eeeuh, ... het trekt op geen kloten. Echt waar, u geloofde het misschien niet, maar ja, ook ik maak fouten. Ik heb er wel nul komma nul ervaring mee, en dat valt eraan te zien. Dus, uiteindelijk dacht ik, zal ik mijn fans eens verblijden dan enkel met de voor cartoon, een simpele zwart-wit scan over troetelberen in bizarre toestanden, blijkt dat er een probleem met de server is. Enfin, veel gezweet en veel, heel veel verdommes later, presenteer ik u nu: Absolutely fucking nothing. U zal me op mijn woord moeten geloven, ik heb gewerkt deze avond. Misschien lukt het morgen. En als u me nu wil excuseren, ik ga mijn vrouw gaan afrossen.

2 comments:

babsie said...

wim, laat uw vrouw gerust!
en goe bezig.
we want more.

Lebbercherrie said...

Mercikens Barbaraatje, was ook verheugd om op jouw blog te lezen dat je regels er zijn doorgekomen *slik* ;-)

Serieus nu, merci voor de leuke commentaar.