Sunday, March 01, 2009


14 comments:

Occy said...

Mooi! Perfecte timing, schone kleurkes ook. En grappig natuurlijk

Lebbercherrie said...

Dit is de eerste keer dat ik geprezen word wegens mijn timing. Voelt goed! Bedankt.

Zimbob said...

Dreadfully funny! Really, nearly shit myself!!

Lebbercherrie said...

Damn, nearly, so not quite yet, nearly there...

Occy said...

Ik werd wakker en daar was je toon. I.t.t. Zimbob perfect getimed, dus!

Anonymous said...

Ben laat wakker geworden dus kan er niet over meespreken, maar alvast toch ook congrats met je timing ;) Leuke toon, tof getekend. Funny!

Anonymous said...

... Even vergeten te vermelden dat hij ook een leuk truitje aanheeft. QofSA rulez!

Lebbercherrie said...

Thanks, af en toe probeer ik er een groepje tussen te moffelen. Ik geloof dat het de laatste keer de Ramones waren.

Anonymous said...

Wanneer komt ABBA??? Of beter nog Tokio Hotel

Lebbercherrie said...

When hell freezes over and pigs can fly.

Anonymous said...

haha goeike!!
probeer is anders de volgende keer bij je inkleuring meer schaduw te geven aan je figuurtje je figuurtje zelf zal er pakken beter uit zien!

grtjs

Lebbercherrie said...

Ik weet het hoor, dat schaduwen kan toevoegen, maar had gewoon geen tijd en zin. Wanneer krijgen we trouwens weer wat van jouw werk te zien, Jabo?

Anonymous said...

anhzo ,binnekort hoor kben druk bezig met school nu, want binnen twee weken zijn het weer examens en daarna ga ik weer aan een nieuwe blog beginnen. want kben momenteel bezig aan een lang stripverhaal en cartoons voor een groot bedrijf

grtz

Lebbercherrie said...

Je maakt me benieuwd!