Sunday, September 07, 2008

G.O.T. # 6


8 comments:

Anonymous said...

Nµ begrijp ik waarom je een dag vroeger naas huis gekomen bent.

Zimbob said...

Yuk Yuk Yuk Yuk!!!!

Zimbob said...

meaning: 'Outstanding!'

Occy said...

Super!

6 A.M.? That's hard!

Anonymous said...

Neen, serieus, vind deze fantastisch! Haha, ik denk zelf ook vaak aan de kat op vakantie! ;) (wat nogal onnodig is, want alsof ie ook aan mij denkt...)
Ook zeer leuk dat het een hele pagina is. Daar moet natuurlijk veel werk achter gezeten hebben, maar het resultaat mag gezien worden.
Tof gedaan, meer van dat!

Lebbercherrie said...

Hey gasten, niets zo leuk als 's maandags mijn pc op het werk aanzetten en jullie comments te lezen.

@ daddy: idd, wou die kat de nek omdraaien.

@ zimbob: thanks, ben ook met iets specifieks voor jou bezig, maar zit met zware computerproblems, was al blij dat ik kon oploaden.

@ occy: zaterdagavond geprogrammeerd om om 6 uur 's zondags te posten, ja. Niks hard, just lazy.

@ sjokkels, het was vooral voor mezelf ook heel leuk, want heel lang wist ik zelf niet wat ik met het laatste plaatje ging doen. De grote pagina is ook ter compensatie van mijn afwezigheid.

Anonymous said...

leuke :)

Lebbercherrie said...

Dank u, graag gedaan.